GLS – dostava na željenu adresu (5.00 €; 39 Kn), po pouzeću (1.00 €; 8 Kn)
- dostava izravno u vaše ruke kod kuće ili na poslu - za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 4 radna dana
- informacije o datumu dostave putem e-pošte ili SMS-om
- 3 pokušaja dostave paketa
- pouzećem, pri preuzimanju pošiljke poštanskom kuriru moguće je platiti gotovinom ili karticom
- pošiljka se može ostaviti u najbližem PaketShopu
* U slučaju dostave na hrvatske otoke, vrijeme potrebno za dostavu može se produljiti.
Pošiljku možete pratiti ili mijenjati termin putem linka na webu GLS-a.
- pouzećem, pri preuzimanju pošiljke moguće je platiti gotovinom ili karticom
- za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 3 radna dana, dostava i na hrvatske otoke
- paket možete pratiti na ovom linku https://my.overseas.hr/track-and-trace
OVERSEAS EXPRESS – dostava na željenu adresu (€5.00; 37 Kn), po pouzeću (1.00 €; 8 Kn)
- za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 3 radna dana
- o vremenu isporuke Overseas Express će vas obavijestiti na dan dostave
- u koliko vam vrijeme ne odgovara, dostava se može dogovoriti za neki drugi dan
- pošiljku možete pohraniti u inozemnu poslovnicu, gdje će Vas čekati 5 radnih dana
- paket možete pratiti na ovom linku https://my.overseas.hr/track-and-trace
Plaćanje kreditnom karticom
- za plaćanje kreditnom karticom bit ćete preusmjereni na sigurni i provjereni PayU pristupnik za plaćanje
- nakon uspješno izvršene uplate, primit ćete potvrdu uplate
Plaćanje pouzećem/pri preuzimanju
- iznos plaćate u gotovini prilikom preuzimanja paketa od dostavne službe
Plaćanje bankovnim prijenosom
- svoju narudžbu možete jednostavno platiti bankovnim prijenosom
- u slučaju plaćanja bankovnim prijenosom transakcija može trajati i do dva dana
Trebate reklamirati robu?
Jamstveni rok je zakonom određenih 24 mjeseci, kod naše robe služi porezni dokument (račun) ujedno kao jamstveni list. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama, kao i ona nastala uslijed uobičajenog trošenja, nije osigurana jamstvom. Kupac je dužan reklamirati proizvod odmah nakon nastanka oštećenja. Reklamaciju ćemo prosuđivati u skladu s uputama od strane proizvođača robe ili od strane njegovog zastupnika. Maksimalni rok za rješavanje reklamacije je zakonom određenih 30 dana, ali trudimo se sve maksimalno ubrzati.
Kako postupati kod reklamacije:
1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
2. Paket pošaljite na adresu:
Frogman / 4116C
Božidara Adžije 23/2
10000 Zagreb
Croatia
3. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.
4. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).
5. Potvrdu o poslanom paketu na kojoj je vidljiva adresa primaoca i plaćeni iznos sačuvajte. Prema napisanom roku za rješavanje reklamacije, o istom ćete biti obavješteni putem emaila. U slučaju priznavanja reklamacije, potvrdu i IBAN pošaljite na email info@zoot.hr kako bi Vam se nadoknadili troškovi slanja.
Robu kupljenu od 24. studenog do kraja siječnja 2026. možete vratiti. Stoga se ne morate brinuti ako ne pronađete pravi poklon ili veličinu.
Kako postupati kod povrata robe:
1. U slučaju povrata roba ne smije pokazivati znakove istrošenosti, mora biti u originalnoj ambalaži sa svim originalnim etiketama. Povrat donjeg rublja i kupaćih kostima nije moguć iz higijenskih razloga.
2. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
3. Paket pošaljite na adresu:
Frogman / 4116C
Božidara Adžije 23/2
10000 Zagreb
Croatia
4. Pošiljku pošaljite u roku od 30 dana od primitka robe.
5. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.
6. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).
Podaci za fakturaciju:
Sunice, s.r.o.
Kmochova 3382/14
150 00 Praha 5 - Smíchov
Republika Češka
MB: 24760960
OIB: CZ24760960
HR ( EUR )
SUNICE SRO
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
IBAN: CZ8127000000001387678688
SWIFT: BACXCZPP
| E-mail: | info@zoot.hr |
|---|---|
| Telefon: | +385 17840236 |
Naša služba za korisnike Vam je na usluzi radnim danom od 9 do 17 sati. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.
Ekskluzivne ponude, novosti, popusti.