Često postavljana pitanja

Koje su mogućnosti dostave i koliko će me koštati?

Paket će Vam dostaviti GLS ili Overseas Express, ovisno koju kurirnu tvrtku odaberete u košarici pri naručivanju. Dostava je besplatna kod kupovine 85 € i više.

Imate li robu na skladištu?

Da, sva roba u ponudi eshopa je na skladištu i odmah spremna za isporuku.

Kako mogu vratiti robu?

Ako Vam roba koju ste kupili ne odgovara, možete je vratiti i mi ćemo Vam vratiti novac. U slučaju vraćanja cijele narudžbe, vratit ćemo Vam i iznos plaćene poštarine, ukoliko ste je kod izvorne narudžbe platili. Kako postupati kod povrata robe:
1. U slučaju povrata roba ne smije pokazivati znakove istrošenosti, mora biti u originalnoj ambalaži sa svim originalnim etiketama.
2. Ispunite obrazac za reklamaciju, koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
3. Priložite kopiju poreznog dokumenta (računa).
4. Paket pošaljite preporučeno na adresu:

Expandeco - Zoot.hr

Božidara Adžije 23/2

10 000 Zagreb

6. Pošiljku pošaljite u roku od 30 dana od primitka robe.
7. Paket ne šaljite pouzećem. Takva pošiljka neće biti primljena.
8. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac. Preuzmite obrazac za povrat robe.

Kada će mi stići paket?

Dostava paketa je u pravilu četvrti radni dan od predaje paketa transportu za Hrvatsku

Šaljem robu natrag. Kada ću dobiti svoj novac?

Novac za vraćenu robu ćemo Vam poslati odmah, ali najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe od strane eshopa. O primitku vraćene robe i o slanju novca ćemo Vas obavijestiti putem e-maila.

Koliko dugo mogu imati robu kod kuće?

U slučaju isprobavanja robe, smijete isprobavati čak 30 dana.

Kako ću znati svoju veličinu?

Kod detalja svakog artikla je tablica veličina. Ako niste sigurni u veličinu, ne ustručavajte se napisati nam i mi ćemo Vam robu izmjeriti. Pošaljite nam e-mail na info@zoot.hr ili nam postavite pitanje u prozorčiću PITANJE O ROBI, koji ćete naći kod svakog artikla.

Koju adresu trebam upisati u polje ispod imena u narudžbi?

Adresu na koju roba treba biti dostavljena.

Kako će se odvijati komunikacija između mene, tj. kupca, i dostavljača?

Nakon predaje paketa prijevozniku, dobit ćete email sa brojem paketa i linkom za praćenje. Paket ćete moći pratiti kada uđe u Hrvatsku i preuzme ga kurirna tvrtka koju ste odabrali za dostavu. To je u pravilu drugi ili treći radni dan od predaje paketa. Na dan dostave će Vas putem SMS poruke ili e-maila kontaktirati kurirna tvrtka, te Vam javiti vremenski okvir od 3 sata unutar kojeg će Vam paket dostaviti.

Ako mi naručena roba ne bude dobra, ili mi se ne bude sviđala boja, mogu li je vratiti?

Da, robu možete vratiti u roku od čak 30 dana.

Kako mogu odjaviti newsletter?

Newsletter možete odjaviti na web stranici www.zoot.hr u sekciji Moj račun, ili je dovoljno na kraju svakog newslettera kliknuti na link za odjavu s liste newslettera.

Je li moguće naručiti različite veličine gaćica i grudnjaka?

Da, to je moguće, osim ako se roba ne pakira kao set.

Koju veličinu trebam naručiti ako sam prema tablici veličina između dvije veličine?

Ako niste sigurni koju veličinu naručiti, zatražite da Vam robu izmjerimo.

Na vrh