Extra 15% popusta, kod WELCOME15HR (osim Anekke, Desigual)Završava za 263 sati 47 minuta
+385 1 7757 575 (radnim danima, 9-15)

Nemate moju veličinu ili komad koji mi treba. Može li ga ponovo naručiti?

Ako je to trenutna kolekcija, sigurno ćemo pokušati! Kod svakog proizvoda možete odabrati Slijedi cijenu/veličinu. Ovu značajku možete pronaći iznad opisa svakog proizvoda ;) Kliknite, unesite svoju e-poštu i željenu veličinu (ako proizvod ima veličine) i naš sustav će vas automatski obavijestiti čim komad/veličina bude ponovo na zalihi.

Ove kompletirane "Nadzornike" pogledamo u centralnom skladištu i, ako je dostupno, pokušajmo robu naručiti u najkraćem mogućem roku za vas.

Možete li me savjetovati s čime mogu uklopiti odabrani komad?

Da, naša stilistka još uvijek vam pokušava preporučiti komade koji se međusobno uklapaju, ručno i sa stilskim okom. Kada kliknete na bilo koji proizvod, niže ćete pronaći odjeljak ŠTO JE SADA TRENDI, gdje možete vidjeti što odgovara. Nijedan sustav to ne može, zato iskoristite oko naše stiliske i izgledajte sjajno. To radi samo za vas ;)

Roba mi ne odgovara. Što trebam učiniti?

Robu možete vratiti ili zamijeniti u roku od 14 dana od isporuke. Jednostavno vratite nekorištenu i čistu robu na našu adresu, zajedno s kopijom računa i dodajte pošiljci obavijest želite li robu vratiti ili zamijeniti. U slučaju zamjene navedite za koju robu/veličinu želite zamjenu. U slučaju vraćanja robe navedite broj bankovnog računa na koji želite primiti vraćen novac.

Adresa na koju pošaljete paket je:

ZOOT
Packeta International ZOOT – HR post
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)
Stancija Kaligari 3Žbandaj, 52440 Poreč


Robu koju vraćate molimo zapakirajte pažljivo kako biste izbjegli oštećenja. Ako primite robu u kutiji, pošaljite je na isti siguran način. Cipele molimo vratite u neoštećenoj i nepoljepljenoj originalnoj kutiji. Za odjeću i dodatke, etikete inaljepnice su dokaz da roba nije bila korištena.

Iz higijenskih razloga donje rublje nije moguće vratiti ili zamjeniti.

Vraćam robu. Koliko dugo moram ćekati za povrat novca?

Novac uvijek vraćamo u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije u roku od 14 dana nakon dostave robe na našu adresu:  

Packeta International ZOOT – HR post
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)
Stancija Kaligari 3Žbandaj, 52440 Poreč

Pošiljku pošaljite HP, molimo vas da pošiljki ne šaljete drugim dostavnim službama.

Stvarno se trudimo, pa pričekajte, a zatim nas kontaktirajte ako u tom roku ne vratimo novac na vaš račun.

Ne morate se brinuti zbog svog novca. To dokazuje zadovoljstvo desetaka tisuća naših kupaca od 2008. godine.

Želim reklamirati robu. Kako mogu to učiniti?

U slučaju pritužbe, pošaljite robu zajedno s kopijom računa i opisom greške.
Adresa je:

Packeta International ZOOT – HR post
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)
Stancija Kaligari 3Žbandaj, 52440 Poreč

Pošiljku pošaljite HP, molimo vas da pošiljki ne šaljete drugim dostavnim službama.

Pokušat ćemo obraditi vaš zahtjev što je brže moguće. Međutim, imajte na umu da mi nismo proizvođač robe, već prodavač. Bilo koji prigovor trebao bi biti riješen izravno od strane proizvođača, što može produžiti rok za podnošenje zahtjeva. Međutim, po zakonu to nikada neće prijeći 30 dana.

O načinu rješavanja žalbe bit ćete obaviješteni putem e-maila ili korisničke službe.

Iz higijenskih razloga donje rublje nije moguće vratiti ili zamjeniti.